شما ثانیه دیگر به♦♥♦ علم و فرهنگ ♥♦♥ منتقل می شوید

اعتراف فیزیک دان مشهور به وجود خدا!!!

علم و فرهنگ

تبلیغات

اعتراف فیزیک دان مشهور به وجود خدا!!!

  

  اعتراف فیزیک دان مشهور به وجود خدا

 
 
 
استيون هاوکينگ فيزيکدان معروف معاصر در گفت‌وگو با يک شبکه ترکيه‌اي ادعاي قبلي خود در مورد خلقت را تغيير داده و تصريح کرده که خالق دنيا خداوند است.
 
 
 
خبرگزاری مهر: استيون هاوکينگ فيزيکدان معروف معاصر در گفت‌وگو با يک شبکه ترکيه‌اي ادعاي قبلي خود در مورد خلقت را تغيير داده و تصريح کرده که خالق دنيا خداوند است.

استيون هاوکينگ در مصاحبه با کانال «D» ترکيه باور قبلي خود در خصوص خلقت و عدم وجود خداوند را تغيير داده است. هاوکينگ دانشمندان علوم را حاملان پرچم کشف معارف انساني مي داند. به عبارت ديگر او مي‌گويد که اين دانشمندان علوم هستند که توان پاسخگويي به سؤالات انسان را دارند. 

علم گرايي محض هاوکينگ را مي توان در اظهارات او در مورد پيدايش جهان مشاهده کرد. او در کتاب خود ادعا کرده بود که خداوند جهان را نيافريده و "انفجار بزرگ" پيامد اجتناب ناپذيري از قوانين فيزيک بوده است. به ادعاي او قوانين فيزيک به اين معني است که در واقع لازم نيست معتقد باشيم خدا در انفجار بزرگ دست داشته است!

 هاوکينگ در اين اثر نوشته بود، «چون قانوني مثل جاذبه وجود دارد، جهان تاکنون توانسته و خواهد توانست که خود به خود، از هيچ به وجود آيد. ايجاد خودبه‏خودي، دليل وجود چيزها است.» اين در حالي است که هاوکينگ در گفت‌وگو با کانال D ترکيه در پاسخ به پرسشي در خصوص وجود خداوند بر خلاف ادعاي قبلي خود که خدا را رد کرده بود تصريح کرد: «حقيقت اين است که تشکيل کائنات بر پايه علوم شکل گرفته، ولي در هيچ صورتي نمي‌توان گفت کساني که قوانين علمي را تدوين مي کنند يا ابداع مي‌کنند از طرف خداوند خلق نشده‌اند و مخلوق خدا نيستند.»

 بر اساس تحليلي که اين کانال آورده برخي کارشناسان معتقدند صحبتهاي اخير هاوکينگ با آن چيزي که قرآن در حدود 1400 سال پيش در خصوص خلقت با ارائه موارد علمي ارائه داده، منطبق است.




برچسب ها : ,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







.